niedziela, 10 listopada 2013

Ks. Jakub Bartczak


Ksiądz Jakub Bartczak polubił Młodych Chrystusowych :)
Kto to taki? Kliknij "Zobacz więcej"! 






Ksiądz Jakub Bartczak; wikariusz parafii św. Elżbiety we Wrocławiu przy ulicy Grabiszyńskiej (Święcenia kapłańskie 2007r.)
Niegdyś znany również jako „Mane"; członek hip-hopowych ekip z Wrocławia 
( Drugi komplet, Drutz) 

Nawet nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że Ks.Jakub polubił moją stronę i czyta wpisy! :) Bardzo cenię Księdza Jakuba, za to co robi i mam nadzieję, że nadal swoją muzyką będzie radował serca ludzi i przyciągał młodych do wspólnoty wierzących! :)







Pamiętajmy w modlitwie!
+

4 komentarze:

  1. Cudowny człowiek! Mam płytę ksiedza, wielki szacun. A Tobie Kasiu gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ks. Kuba to dobry kapłan, ale przede wszystkim znakomity człowiek. Przeszliśmy razem 2 pielgrzymki w tej samej grupie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu jak się nie mylę był na parafii na żernikach albo i kuźnikach.. raczej żerniki. :>
    Byłam na jego koncercie i już tam widać jak przyciąga ludzi!
    Kasiu, prowadzisz świetnego bloga, którego śledzę i jesteś moją inspiracją do założenia swojego i prowadzenia go! Dodałaś mi odwagi, której mi brakowało aby W KOŃCU to zrobić!

    OdpowiedzUsuń