sobota, 9 listopada 2013

Mrożona ludzka ręka, tylko w naszym sklepie!

Istny horror! Kiedy jedna z czytelniczek mojego bloga przysłała mi zdjęcie, na którym widać ludzkie organy za sprzedaż, myślałam, że jest to jakiś żart. Zaczęłam szukać informacji o ludzkich kończynach w sklepie i niestety okazało się, że to prawda...



To wydarzenie miało miejsce w Norwegii i wydarzyło się naprawdę. Właściciele sieci sklepów Europis wpadli na pomysł, żeby do asortymentu sklepu włączyć zakrwawione ręce i nogi ludzkie. Klienci jak możemy się domyślić byli przerażeni, chociaż pewnie znalazły się wyjątki, którym owy pomysł się podobał. Na szczęście po bliższym przyjrzeniu się mrożonkom okazało się, że jest to "atrakcja"wyprodukowana z okazji zbliżającego się Halloween. 
Mnie to absolutnie nie bawi i uważam to całe zamieszanie za głupi żart - to nigdy nie powinno się wydarzyć!
Dla szefa sieci sklepów to zwykła zabawa:
– To tylko zabawa i rozrywka dla dzieci – tłumaczył Svein Monsen

Dla mnie to jest jakaś paranoja! Nigdy nie popierałam Halloween i popierać nie będę. Kiedy utworzyłam wydarzenie na facebook'u, niektórzy pisali, że przecież to zwykła zabawa i zbieranie cukierków. Czy aby na pewno? Zobaczcie dokąd zmierza ta "zabawa". W tym roku sztuczne ludzkie kończyny, a co będzie w przyszłym roku? To już nie jest zwykła zabawa! Ludzie są bardzo podatni na zwyczaje i święta, które przychodzą do Polski, nie zastanawiając się czy to aby na pewno jest dobre. Szczerze mówiąc boję się czym zaskoczą mnie właściciele sklepów  w przyszłym roku... Co będzie następne? Pocięte ludzkie głowy, gałki oczne w sosie pomidorowym?
SKANDAL!

26 komentarzy:

  1. Hahaha ale beka xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba. uważam, że jeżeli chodzi się i zbiera cukierki dla zabawy, a później ogląda jakiś horror, to jest ok. Ja chodziłam po domach, a nie czczę szatana i nie biorę tego na serio, tak jak Amerykanie. Myślę, że jednak w Polsce nie dojdzie do czegoś takiego jak w Stanach, ponieważ my mamy jeszcze Święto Zmarłych oraz Wszystkich Świętych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Święto Zmarłych tylko Wspomnienie wszystkich wiernych zmarłych!!!!!!!!

      Usuń
    2. ...Ty nie bierzesz na serio, ale szatan TAK. Szatan nie zna się na żartach, u niego wszystko jest na poważnie...

      Usuń
    3. Klękajcie narody, wierzący w dziewice co urodziła przemówił.

      Usuń
  3. Można odebrać moją wypowiedź jako prowokację lub jako odpowiedź na "niewinną" zabawę:
    a gdyby księża tej nocy chodzili od drzwi do drzwi z hasłem "cukierek albo spowiedź"?
    Wpadło mi to do głowy podczas katechezy.
    Pozdrawiam. zPB

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczytajcie sobie ludzie skąd Halloween się wywodzi... Jakie są korzenie tego dnia... Wtedy zrozumiecie, że to nie jest zwykła zabawa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo tam, czcimy szatana, palimy koty, siodłamy kozy, na pohybel niewiernym, niech żyją opaśli księżka podcierający swoje dupy papierem z dolarów.

      Usuń
  5. Witam.
    Szczerze powiedziawszy popieram Kasię. Również jestem przeciwko obchodzeniu Halloween dlatego wzięłam między innymi udział w Twoim wydarzeniu na facebook'u. Z przerażeniem czasami obserwuje ludzkie zachowania (nie chce w tym momencie nikogo obrazić). Powiem tak jak w szkole argumentowałam swoje zdanie, w którym stanowczo odmówiłam przebrania się w szkole za jakieś straszydło. " Moim obyczajem jest pójście w Święto Zmarłych oraz Wszystkich Świętych na cmentarz zapalić lampkę oraz uczestnictwo we Mszy Świętej." Tak zrobiłam w tym roku, kilka lat wstecz i nadal będę w ten sposób obchodzić te Święta Zmarłych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na groby" aby powspominać zmarłego przodka chodzić powinniśmy kiechy CHCEMY a nie bo jest jakieś szywne święto państwowe na które chodzi się pro forma, coby głupio nie wyglądało, że się nie idzie.

      Usuń
  6. Musze skomentować to bo nie wytrzymam xD Wy to macie problemy..Halloween, które obchodzimy teraz jest tylko zwykłą zabawą a nie jakimś świętem, które było obchodze m.in przez celtów. Dzieciom to się podoba, dorosłym też więc czemu wam katolikom nie? To, że kościół tak sobie wymyślił że to złe i blebleble nie znaczy, że tak jest. Może bardziej zapoznajcie się z tym co wasz kościół przed wami ukrywa. c:
    Co z tego, że w Norwegii można było kupić ciasto w kształcie ręki czy nogi. To tylko i wyłącznie ciasto. Nikt przez to nie będzie innym ucinać rąk xD Borze..
    Po za tym, katoliczką nie jestem (wole wyznawać filozofie satanizmu laveyańskiego niż być oszukiwanym przez kościół) ale chodze na groby, jakoś się modle w swój sposób za zmarłych a później bawie się w halloween i znam wiele osób wierzących, którzy tak robią i dla nich to nie problem, dla ich rodziców również.
    Ogarnijcie się troche bo niedługo będziecie się czepiać o byle co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Antik!
      Pleciesz bzdury. To ty jesteś oszukiwana przez władzę, która pod tyka ci pod nos wszystkie ładnie pachnące rzeczy, które w rzeczywistości są gównem, a ty się tym jarasz. Po za tym halloween to nie polskie święto, a my w Polsce powinniśmy obchodzić przede wszystkim polskie święta a nie zagraniczne. Powinniśmy dbać o tradycję!!!!!!!!!!!!!! I trzeba być naprawdę ślepym, żeby widzieć co się dzieje w kościele i myśleć, że kościół kogo kogokolwiek okłamuje.

      Usuń
    2. Pytasz co szkodzi??? A to szkodzi że to niszczy umysły najmłodszych. Od dzieciństwa cały czas świat pokazuje im tylko przemoc i okrucieństwo a gdzie jest miejsce na miłość i dobroć??? A potem tylko się wszyscy dziwią że coraz więcej ludzi staje się bestiami które są wręcz uzależnione od przemocy. A najgorsze jest to że ich ofiary to ci, którzy w jakiś sposób się przed tym uchowali...

      Usuń
    3. Nie słucham co mówi władza-jestem anarchistką.
      Są dowody na to, że Watykan wycofał z Pisma Św. niektóre księgi bo były dla nich nie wygodne i pokazywały ich w złym świetle. Skoro was nie okłamuje to dlaczego:
      1. Wycofał księge Judasza?
      2. Ukrywa, że prawdopodobnie Maria Magdalena były jednym z apostołów Jezusa?
      3. Księża uciekają od tych tematów?
      Poczytajcie o tym trochę. To wam jest podkładane wszystko co najlepsze. To wam zamydlają oczy. Ja już przejrzałam na oczy i wiem, że kościół potrafi tylko omamić i manipulować ludźmi. Gdzie jest ta miłość bliźniego do każdego? Bóg wyraźnie powiedział, że mamy kochać wszystkich a wy co? Człowieka innej orientacji potraficie skrzywdzić. Fajna miłość. Serio. Po za tym..powiedzcie mi jedno, dlaczego Księża nie postępują zgonie z Pismem Św., gdzie wyraźnie pisze, że muszą żyć ubogo a nie być najbogatsi i dlaczego były krucjaty, które niby miały ludzi nawracać?
      Anonimku 2:
      W halloween nie ma przemocy. Nikt nie chodzi z toporem/siekierą/piłą łańcuchową i nie zabija ludzi.

      Zanim cokolwiek napiszecie-poczytajcie sobie dokładnie.

      Usuń
    4. Anitka, dobrze gadasz, polać mu/jej! Katolicy to zaraza jak z was wszyscy tacy katolicy to przypominam, żadnego nadużywania alkoholu, nie jaramy blancików, no i pamiętajcie ŻADNYCH PREZERWATYW, coby bóg się nie obraził na was ;)

      Usuń
    5. przynajmniej jedna osoba się ze mną zgadza ;-;

      Usuń
    6. Anonimie, Bóg się na nas nie obraża :) Wiesz, z definicji nie powinno krytykować się czegoś, o czym nie ma się bladego pojęcia.

      Usuń
  7. Może dla tych którzy uważają "święto" halloween za zabawę niech najpierw zapoznają się z tym niby "świętem" oglądając ten film polecam : http://www.youtube.com/watch?v=CYqAYia13BM
    Poza Tym dzieci chodzące od domu do domu mówiące cukierek albo psikus są zasłoną dymną dla satanistów którzy zabijają w tym dniu wiele dzieci i dorosłych!! nie dajcie się omamić!! to największe "święto" satanistów!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sataniści nie obchodzą halloween. Jakby tak było to bym miała przymus uczestniczenia w tym a tak nie jest :---)) Sataniści nikogo nie zabiją w tym dniu i w żadnym innym.
      Ludzie przestańcie się ośmieszać.

      Usuń
  8. ale prawdziwe te ręce?? - to jedno mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie. to jest normalne ciasto. nawet dobre.

      Usuń
  9. Ble ble ble, zagorzali katolicy, róbcie tak jak ja, w dupie z kościołem, w dupie z haloween, idziemy do baru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak bardzo przysłowiowy ból dupy,tak bardzo...jakby religia katolicka była lepsza,to dopiero skandal hehe. ;x

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wyleg kur*stwa w komętarzach ja pi*rdole

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wyleg kur*stwa w komętarzach ja pi*rdole

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wyleg kur*stwa w komętarzach ja pi*rdole

    OdpowiedzUsuń