środa, 13 listopada 2013

Ponad 100.000 wyświetleń bloga!

Chciałam bardzo Wam podziękować za to, że zaglądacie na mojego bloga i czytacie wpisy. Jestem ogromnie zaskoczona, że w ciągu niecałych dwóch miesięcy ponad 100 000 osób zajrzało na bloga! Mam nadzieję, że nadal będziecie czytali moje wpisy i komentowali je równie aktywnie jak do tej pory :) To dzięki Tobie Drogi CZYTELNIKU ta strona cały czas się rozwija. Gdyby nie Twoje zaangażowanie i dobre słowo nie osiągnęlibyśmy  tego sukcesu. Celowo użyłam liczby mnogiej, ponieważ tego bloga tworzę nie tylko ja ale także WSZYSCY czytelnicy :)
Jeszcze bardzo serdecznie dziękuję i polecam Was w modlitwie!

Chciałam jeszcze dodać, że jakiś czas temu na blogu pojawiła się Księga Gości i z tego co zauważyłam pojawił już się pierwszy wpis. Jeśli ktoś chce może się wpisać :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję i tylko w 2 miesiace? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z popżednikiem, zasuzylas Kasiu ^^
    Czytam twojego bloga codziennie :)

    OdpowiedzUsuń