piątek, 20 grudnia 2013

Słowo dane od Pana

Wielokrotnie na blogu zachęcam Was do czytana Pisma Świętego. Dodaję na bloga jakieś fragmenty, lub piszę "Polecam przeczytać np. Łk24,17" mając nadzieję, że kogoś z Was zmotywuje to do otwarcia tej pięknej Księgi :)

Niedawno pisałam na mojej stronie o tym, że zrobiłam sobie wieczór ze Słowem Bożym.





Od dawna chciałam to zrobić ale nigdy nie było czasu na to, żeby na godzinkę lub dwie zagłębić się w tym Słowie danym od Pana. Uważam, że aby takie rozważania było owocne należy usiąść w ciszy, spokoju, zadbać o to, żeby czynników rozpraszających było mało lub nie było wcale ale  przede wszystkim trzeba mieć na to czas. Na szczęście nadszedł taki dzień, a w sumie to wieczór :) Akurat byłam sama w domu, wręcz idealne warunki! Cisza spokój, tylko ja i mój Pan.  
Zapaliłam sobie świeczkę o zapachu wanilii i pomarańczka, zrobiłam sobie herbatkę o smaku karmelowym, usiadłam sobie pod kocem z Biblia i kartką papieru i zakreślaczem w ręce (żeby móc zaznaczać i spisywać ciekawe fragmenty). Zaczęłam sobie przeglądać Pismo Święte i w sumie nie miałam pojęcia od czego powinnam zacząć. Jako, że bardzo lubię śpiewać i często śpiewam psalmy zaczęłam właśnie od tej Księgi. Przeczytałam kilka psalmów i zaczęłam wertować dalej. Natrafiłam na Księgę Przysłów i moją uwagę przykuł rozdział 19 - warto go  przeczytać :) To był piękny wieczór i Boży Czas! Może nie rozumiem wszystkich fragmentów, ale samo czytanie Słowa Bożego, interpretowanie go, przynosi ukojenie. 

Czytajcie Pismo Święte! To jest Słowo dane Wam od Pana. I nieważne, że nie rozumiecie wszystkiego. Bądźcie wytrwali, nie poddawajcie się,próbujcie, czytajcie, pytajcie znajomych i zaproście ich do wspólnego posilania się Słowem Bożym :) 
Warto dołączyć do grupy biblijnej - sprawdź może w Twojej parafii działa właśnie taka grupa :)


1 komentarz:

  1. Kasiu, dziękuję za ten wpis.
    Chyba muszę częściej zaglądać na Twojego bloga. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń