piątek, 28 marca 2014

"Ty jesteś mostem nad ciemnością stoisz"

Dawno nie dodawałam żadnego nowego wpisu, przez brak czasu. Dzisiaj po prawie miesięcznej przerwie odebrałam pocztę i odpowiedziałam na mnóstwo wiadomości. Dziękuję bardzo za Waszą cierpliwość, za to, że rozumiecie, że nie zawsze mam czas od razu odpowiedzieć na Wasze pytania :)

Przez ten cały czas kiedy nie dodawałam nic na bloga wydarzyło się bardzo dużo wspaniałych rzeczy. Pan Bóg każdego dnia pokazuje mi, że jest obecny w moim życiu. On sprawa, że moje życie ma sens :)

Pan Bóg codziennie nam towarzyszy przy każdej, nawet tej drobnej czynności. Nawet wtedy kiedy zamykasz się przez Nim, kiedy nie odpowiadasz na Jego wołanie, On jest przy Tobie i strzeże Cię przed działaniem złego. Pan Bóg jest mostem, który stoi nad ciemnością, nad ciemnością grzechu. On oddał życie na Krzyżu za Ciebie, abyś mógł być zbawiony, abyś miał Życie Wieczne. Zrobił to z miłości do Ciebie, dlatego daj Bogu coś od siebie, podejmij wielkopostne postanowienie i swoje małe cierpienie ofiaruj dla Niego. 

Każdego dnia dziękuj Bogu za ten Krzyż, dziękuj za to, że ukochał Cię tą prawdziwą, ojcowską miłością.
JEMU CHWAŁA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz